Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

Tresty, škola a tak dále

14.12.2015 16:33

Deníčku,

 

rok začal nabírat pomalu obrátky. Mám dodělanou skoro půlku zkoušek, chybí mi už jen lektvary, formule a praxe z OPČM. Z dějin mám nejspíše k mé smůle Nko, jelikož jsem nestihla za celý týden s Blamem v patách odchytit Cavallera. Ale zas to dozkušování má výhodu - potkala jsem Mattyho. Stále mě stejně popichuje a vlastně díky němu umím první Lamberotovo kouzlo, ačkoliv zas určitě bude napřed.

Lektvary jsou letos super, protože mi konečně vyhovuje jejich čas, a tak je stíhám. V sobotu taky bude klub lektvarů, jsem zvědavá, jestli je také vylepšený jako klub Bylinek. Asi ale umřu vyčerpáním, protože jsem si letos vzala všechny volitelné předměty - je to dobré skrytí pro náladu, a alespoň se nemusím vymlouvat, že nemám čas, protože s tím, co profesoři vymysleli, ho fakt nemám.

 

Jasnovidectví začínalo až včera, jenže jsem bohužel dodělávala zkoušku z Přeměn, takže příští hodina to jistí - stejně jsem nenašla onu zmiňovanou věž. Co mi dost překvapilo - radil mi Adkins. Ačkoliv nevím, zda se přeslechl a neochotně mě poslal k Astronomce, nebo mě tam poslal naschvál, abych na tu hodinu nedošla. Stál ve Vstupce s Johnem. Ten si očividně hraje na Eama a propaluje mě pohledem. Ale Eam to není.

To je taky jeden z mnoha důvodů proč chci být sama a s nikým nemluvit. Zatím mi to docela jde, bratr si mě skoro nevšímá, tedy pokud se nepočítá jeho prefektování a napomínání po večerce. Včera mě odchytil ve Vodě a dal mi klíč od nějaké místosti, ve které jsme loni plánovali, jak zničit Eama, ani nevím, co to za místnost je, jen vím, že mu ten klíč dala nějaká holka. Přijala jsem to, naštěstí neřešil, co se děje, když jsem na něj vyjekla, že chci bejt sama. Po chvíli jsem mě napadlo, že si dojdu na kolej pro kufr. Odtáhnout dolů oblečení, pár lístků a plyšáka nebylo ani tak těžké, jen to drncalo po těch schodech. Chudák kufr, asi bude pěkně otlučený. Nikdo si mě nevšiml, takže jsem se úspěšně zabydlela v té místnosti. Je to super, jelikož tam je i panák na trénování.

Krom stestku, dá-li se to tak nazvat, po Eamovi, je druhým důvodem mého odklonění od společnosti Vin. Ta Vin, která v létě tvrdila, jak mi pomůže proti Eamovi. Ta Vin, která tvrdila, že možná jsme i kamarádky. Ta Vin, která mi přivezla z Egypta pozornost. Měly jsme spolu trest u Blame, měly jsme přelévat lektvary, napadlo mě ochutnat, Vin se napila také. Naneštěstí mně bylo špatně. Blame mi dal další trest za to, že jsem ochutnávala. Jistě, příště se nepřiznám a raději budu tiše trpět.

 Druhý trest mám za to, že jsem si zesláblá přivolala přivolávacím kouzlem džbán. Nechápu, přece nebudu vstávat. Vin je zrádkyně. Hned po tom trestu zdrhla a od té doby jsem jí neviděla. Jasně, kamarádky. Výhodou toho, že jsem stála proti Eamovi bylo, že jsem dokázala, byť na kratší dobu, než on , získávat si na svou stranu lidi. Ačkoliv, jak se zdá, ať už podle Giana či jiných okolností, jsem ve výsledku zůstala sama - úplně.