Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

Prosinec 2000

29.02.2016 14:16

Deníčku, 

 

tak jsem se k tobě konečně dostala. Musím ti toho tolik napsat. Začnu hezky od začátku, tedy 4 měsíce zpátky, prosincem. Datumy už si nevybavuji přesně, tak se na mě nezlob za nějaké nepřesnosti. Ale tohle ti musím říct hned na začátku. Jsem kapitánkou našeho budoucího famfrpálového týmu, hned na jaře udělám konkurzy a zase začne všechno fungovat. Yeppíí (pozn. Hazel: Anakin's kid Voice) 

 

2. 12. 2000

V ošetřovně mi dala Alice asi fakt silnej lektvar. Prospala jsem několik dní a ošetřovna byla vytopená. Alice mě zachránila, ale sama si vyvrkla kotník, takže lítá po škole na koštěti. Dneska jsem šla za Blamem. Postěžovat si na okolní svět, Alerta i Isabellu. Docela mi to pomohlo. Netuším, proč ale vážně mi pomohlo, když jsem se mu vybrečela v křesle. Co mě potěšilo, bylo to, že řekl, že pokud mi Alert nebude chtít pomoci, mám si jít stěžovat rovnou Senter. Je to prý jeho učitelská povinnost. To by ale Blame musel vědět, že mi dal trest, a zrovna teď s ním nemám nejlepší vztahy, nevadí.

10. 12. 2000

Neslýchané! Probírali jsme v Obraně středověk a Alert při upalování čarodejnic použil stejný model, jako jsem já. Dokonce přidal i stejnou barvu vlasů. Co si vůbec myslí?! Začíná mě pěkně rozčilovat. Asi chvíli hodiny vynechám a doplním si látku od Adama. Jsem zvědavá, co mi řekne u zkoušek, až zjistí, že umím všechny kouzla na výbornou? Cha! Pěkně mu to natřu.

15. 12. 2000

Byly trhy, něco málo jsem si vydělala, ale zase to hned utratila za dárky pro Vin, Dai, Ems a Adama. Na tom pro Adama jsem si vážně dala záležet, snad se mu bude líbit, jelikož mě štve, že se nebavíme. Trhy naštěstí byly malinké odreagování z toho presu, kdy nezvládám absolutně kouzla. Vin mi pak dokonce šla pomoci na pokoj s trénováním! Jo, vím, že porušujem řád, ale je to přece moje nejlepší kamarádka, skoro dvojče (až na pár jiných věcí, jako jsou oči, nos a v podsatě celý obličej) a spřízněná duše.

23. 12. 2000

Veselé Vánoce!

Konečně jsme se dočkali, deníčku. Venku je sníh, a ačkoliv moje nálada je na nic, jsou Vánoce! S Adamem se ještě pořád hádáme. Dokonce odjel z hradu, a ani nedal vědět, že jede do Londýna. Taková drzost. Naštěstí Vin ani Dai nikam nejeli. Což je super, když vezmu v potaz, že mi nejdou skoro žádná kouzla. Matty mě alespoň přemlouvá k minimu, ale na to nepřistoupím, nebudu mít přece jako P z několika předmětů. Kath stále míjím, nedokážu se s ní domluvit na Drakologii. Ale nevím, zda mě užírá víc to, nebo to, že se Kendrick od začátku roku neukázal. Což je dle mého pěkně sprosté. Alespoň jsem se vylezla podívat na Vánoční výzdobu, letos je fakt dobrá. Vzala jsem si ve Velké Síni nějaké cukroví, a teď zase ležím v posteli.

24. 12. 2000

Ani jsem nechtěla vylejzat z postele, ale alespoň jsem se dokopala dojít do Spolky. Sice jen večer, ale myslím, že to stálo za to. Udělaly jsme radost Richardovi. Mrzimorskému primusovi. Sice netuším, proč bychom ho měli uklidňovat, nemůže přece za to, že byl Max neopatrnej, a zlomil si nohu. Snad bude brzo v pohodě, v KSaSu chceme uskutečnit ten souboj. Dai a Matt jsou na sebe nějak moc hodní, klidně by spolu mohli začít chodit, kdyby chtěli. Kdo ví, jestli chtějí.

25. 12. 2000

Dárky jsou absolutně fantastické. Ať už ten kolejní, kdy jsme dostali turistickou sadu, nebo ten od Mattyho, který mi daroval kompletní sadu na ryby. Mám dokonce i malý kyblíček. Takže už nemusím používat svou x let starou síťku. Vzala jsem do ruky hůlku a možná nepříliš šikovně jsem přešila své iniciály na ty Emily. Snad se jí to bude líbit. Od Vin jsem dostala sošku vlka, je skvělá. Mám jí vystavenou na skříňce. Od Adama jsem letos dárek nedostala. Trochu mě to zklamalo, hlavně poté, co jsem mu dala já ten svůj. Asi je na mě pořád naštvanej. Zato Ollie se ozval a poslal mi krásnou fotku celé jeho rodiny zarámovanou v zlatém rámě. Mám dokonce i malou fotku Barryho! Taťka od září povýšil, takže se naši vytáhli. Dostala jsem antikoncepci a dokonalé spodní prádlo, úžasnou košilku, pantoflíčky a župánek. Sice se Blame snažil nám dát taky župan, ale jeho frotté nemá na satén s labutinkami od rodičů! Tak dárky rozbalené, jdu trénovat. Aha. Ve spolce vůbec není prostor, hraje se Twister. Kdo ví, třeba příští rok bude lepší. A to už od začátku.

31. 12. 2000/1. 1. 2001

Jsou asi tak 4 ráno. Pomalu se táhnu na kolej, opatrně našlapuju, abych neprobudila prvačky, které už dávno spí. Mám na hlavě korunku za nejlepší taneční pár roku, v ruce láhev vína, které jsem donutila Dai koupit, a z lodiček už mám pěkné puchýře. Nejlepší Silvestr všech dob! Teď to zkusím tak trochu časově upřesnit, aby sis neřekl deníčku, že na tebe tak dlouho kašlu. Vím, že je květen, a já píšu teprve zážitky z Prosince, ale Adam mi řekl, že bych litovala toho, kdyby mi ty vzpomínky chyběly. Obzvlášť, když začíná jeho poslední půl rok na hradě.

7:30

Vzbudil mě Scipio. Zase má hlad. Ještě, že nemám kočku nebo psa. Aranka Dai skáče po posteli, a tak se i ona probouzí. Začíná den D, ples roku, na který se těším. Zbožňuju společenské události. Adam se ozval, dárek mi došel včera. Dostala jsem ručník a kelímek s kartáčkem, jako dárek do loftu, kam se v létě budu stěhovat! Připnu ruličku na Scipiovu nožku a odesílám vzkaz Vin.

8:20

Je po snídani. Vin se prý na ples nechce. Nechápu. Asi nemá ráda společenské události. Propašovávám jí do svého pokoje, kde následně řešíme šaty. Dai vysvětluje Vin, že by si měla vzít šaty, ona se nám snaží vysvětlit, že nic podobného si na sebe nevezme. Nakonec vyhráváme, a i přesto, že se Vin nenalíčí nijak extra, jí podávám lesk na rty a Dai mi půjčuje svoje šaty, které mi sedí jakžtakž. Sice na mě trochu visí, ale to nevadí, jsou nádherné.

10:00 – 19:00

Trénujeme kouzla. Vin začíná jít patron, tak má poměrnou radost. Mě se zlepšil štít, a konečně jsem se naučila rušit zeď. Pokrok. Dai letos skládá NKÚ, ale zatím jí to nijak netrápí, protože zbytek odpoledne jen tak tlacháme, obědváme a podobně.

19:10

Letos je Silvestrovský ples v Prasinkách. Snad přijede Adam, chtěla bych se s ním usmířit. Scházíme do Vstupní síně, kde je už dav lidí. Míjím pohledem Kendricka, který mě avšak ignoruje, tak se to pokusím hodit za hlavu a soustředím se na Daisy s Vin. Po chvíli přichází profesorka Senter, aby nás doprovodila. Cestou potkáváme Mattyho.

19:20

Daisy shání něco k pití, hledáme stůl. Zanedlouho si sedáme i s Mattym společně ke stolu s Blamem a Kath. Je vtipné Kath tykat, a Blameovi říkat pane profesore. Kath koupila nějaké víno. Snaží se jít příkladem, takže nám – Mattymu a mě a Vin koupila ležák. Myslím, že to vůbec nevadí. Podsouvám Vin skleničku a najednou za sebou slyším Adamův hlas. Usměju se, i když jsem malinko nervózní. Přesouváme se pomaličku ven. Omlouvá se mi. Zdá se, že jsme se zase usmířili, což je fantastické. Chvíli se jen tak sledujeme, ptám se na Giana a po chvíli se vracíme. Jelikož jsme se rozrostli mezitím o Katie, sedíme u většího stolu. Zábava začíná, ačkoliv Matty je nějaký smutný. Kath říká, abych ho nechala jít, tak to tedy udělám a pokračuji v konverzaci. Dokonce omylem řeknu Blameovi „Lucasi“, ale snad si to nebere nijak vážně. Přece jen se mi podařilo ulovit nějaké víno, a všichni si připíjíme na lepší rok. Byť není půlnoc.

21:00 – 0:00

Donutila jsem Vin jít na tu taneční soutěž. Nejprve mě proklínala, nakonec se zdá, že jí to i baví. Občas si něco řekneme, jinak fakt tancujem. Jsme pěkně unavené, ale i přes Patrickovu snahu, který si partnerku prostě vymyslel, se postupně propracováváme do finále. Nakonec vyhráváme. Poprvé se slyším v rozhlase. Je to vtipné. Adam mi gratuluje ze strany, blíží se půlnoc. Jsem ve veselé náladě, mám na hlavě korunku, a náramně se bavím. Dai a Matty se někam sice vypařili, ale začíná ohňostroj, jdu sledovat. Všem ještě přeji šťastný nový rok, tak bude snad úžasnější než tenhle, přeci jen mi už za 4 měsíce a 6 dní bude 16. Skoro dospělá. Kde jsou ty časy, kdy jsme i s Adamem záviděli Olliemu, že on už může kouzlit, a my sotva umíme pár kouzel.

4:00

Až teď jsem došla na kolej, jsem vyčerpaná, ale šťastná. Tak šťastný Nový rok i tobě deníčku. A tobě taky Scipio. Jdeme spát.