Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

Přílet - 1. 7. 2001

20.03.2016 00:17

New York. Otevřete oči a najednou vidíte mrakodrapy. Něco tak fantastického. Doufám, že Gian s Adamem brzy přijedou, musím napsat i Amaiovi, ale to až potom, co mi Adam odepíše zpátky. A mimochodem, když jsme u toho, Ollie pěkně kecal. Vůbec tu Roy nemá jen apartmá, ale střešní apartmá! Přímo v centru celého NYC. Když vidím všude mrakodrapy, zajímalo by mě, kde myslel Amai, že má to sídlo. Jen je na nic, že mi ještě nebylo 21. Zdejší mudlovské zákony totiž dovolují vstup do klubů až od 21 let. Takže jako 16tka si nemůžu moc vyskakovat.

Zajímalo by mě, co na mě vlastně Roy vidí. Oh god, vždyť je o dobrých 8 let starší než já! Ale je taaak nádherný! A nejlepší na tom je, že chápe, že chodím s Amaiem, tak se o nic nepokouší. Jasně, že půjdeme na večeři do nějakého vybraného podniku, myslím tím, že je jeden z předních advokátů ve zdejším kouzelnickém Kongresu, takže má peníze, ale no prostě… Vím, že se to Amaiovi líbit nebude.

Ani už nevím deníčku, co píšu, jen vím to, že zítra ráno se jdem seznámit s jednou místní módní návrhářkou. Ne nijak slavnou, ale začínají. Je to super, protože se možná konečně něco naučím z hlediska oblékání! Teda, ne, že by mě Gian nic nenaučil, ale třeba bude mít odlišnější názory, než on.

No, je tu časový rozdíl. Takže teď, když je v Anglii 8 ráno a Adam čte můj dopis, my přiletěli ve 3 ráno. Je to vtipné, let trval 4 hodiny a přesto, i když jsem vstávala ve 3, jsou zase tři hodiny. Ano správně čteš, přiletěli. Vzhledem k tomu, že New York je od Anglie několik stovek mil daleko, odmítla jsem se přemísťovat.  A navíc jsem nikdy neletěla. Adam mi o letadlech vyprávěl, tak jsem navrhla, že to zkusíme. Bylo to super. Jediné, čeho mi bylo líto, byl pán, který očividně nezvládl turbulence při vzletu a poblinkal se. Kéž bych mu mohla dát loknout Fučnausey. Jenže tím bych riskovala celé utajení kouzelnického světa, a ještě by mě určitě nařkli, že jsem terorista. Co jsme zjistli, kufry by nám zabavili, tak jsme je museli zminiaturizovat. No, alespoň jsem nemusela platit za složité odbavování.

Osprchovala jsem se, a jdu spát. Je tu nádherný výhled přímo na Central Park. Zbožňuju to tu!