Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

Lasciato fuori da solo

27.07.2016 01:56

Deníku,

 

Adam by měl radost. Zase jsem se Ti rozhodla zpovídat. Z čeho tentokrát? Asi tě to začne nudit, ale kromě toho, že jsem mluvila s Emily, se nic nezměnilo. Vrátila se s Irska, snaží se usmívat, ale v očích jí jde stále vidět strach. Chvíli mluvila o slavnostech, které se konaly u nich. Povídala i o tom, jak chytla křeč v ruce. Nevnímala jsem to. Snažila jsem se. Snažím se poslouchat ostatní. Snažím se je vnímat. Jenže! Gianovu hůlku hlídám, snažím se jí mít ukrytou, natož abych s ní vyšla z pokoje. Takže se neubráním, ničím. Nijak a nikomu. Říkají mé jméno. Všichni. Šeptají si, když jdu, cítím na sobě ty pohledy. Neříkám, že jsou nepřátelské a posměvačné. Jen vím, že jsou. Matthew neodepsal, stejně tak jako rodiče. Dám na Emilynu radu, jedu se podívat domů. Třeba se najde prosté vysvětlení, proč neodpověděli. Neudělám však stejnou chybu jako předtím. Napíšu to Gianovi. Aby věděl, kde jsem, pokud se nevrátím. Pojedu jen s trochou oblečení, nějakého, které můžu vyhodit. Nevěřím, že rodiče jsou v pořádku a prostě mi neodepsali, protože… To je jedno. Prostě nevěřím.

 

Zkouším kouzlit, trénuji. Možná ten traumatický prožitek a znovu uzavření se do sebe něčemu prospělo. Mám pocit, že se mi začíná dařit Patronovo zaklínadlo. Chcete vidět smrt v přímém přenosu? Prosím, dostaňte se mi do hlavy. Ano, samozřejmě. Nejhezčí vzpomínka. Jaká jiná by to mohla být, než na lásku mého života. Je to zbytečné, zbytečné je přežívat, zbytečné je dýchat, zbytečné je všechno. Zbytečné je žít. Jediný důvod, proč tu stále jsem, je ten, že kdybych umřela… Vlastně, co by se stalo, kdybych umřela? Kdo ví, třeba bych viděla zase R. s tím jeho dokonalým tělíčkem. Třeba bych se setkala s mojí babičkou. Nevím o těchto věcech moc, ale co vím, tak není dobré umírat. Prozatím tedy jdu umřít tady, na zemi v malinkém pokoji Děravého Kotle s pocitem uklidnění, že Scipio všem nevhodným návštěvníkům poklove ruce. Minimálně. A já si můžu dál tiše umírat za slabého šeptání Patronova zaklínadla. MAMI, PROČ?!

 

(https://www.youtube.com/watch?v=uzR5jM9UeJA)

 

Still I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone.