Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

Čtvrťák

11.01.2016 23:39

Deníčku,

tohle léto, vlastně celý rok od té doby co mi bylo 15, je fantastický. Když nepočítám tu prohru v poháru, získala jsem spoustu cenných informací, nových kamarádů a nechápu jak, dokonce i někoho, kdo mě očividně má rád víc, než ostatní. Ale hezky popořadě.

O prázdninách jsem se původně měla chuť jen tak bezcílně toulat po Kotli, ale prohra v poháru mi tu chuť sebrala. Dokonce jsem nešla ani na opravné zkoušky, takže si je musím dodělat nyní na hradě. Často jsem rybařila, a občas tlachala s Vin, ale nic víc. Gian mě tenhle rok začínal štvát čím dál víc, tak jsem ho prostě začala ignorovat. Došlo to tak daleko, že jsem Adamovi vyžvanila, že si ho Gian chce vzít. Naštěstí před ním dělal, že o ničem neví, protože to už bych nejspíš tenhle zápis nepsala.

Ležím ve své posteli na pokoji a přemýšlím o všem, co se v posledních dnech událo. Všechno se semlelo ke konci prázdnin, prakticky po návratu od rodičů, ale je super, že se všechny ty události staly, protože jinak bych nebyla štastná. Naproti mně spí poklidněVally. Teda, alespoň tak jí Adam pojmenoval. Prý je to zlatíčko. Snad s ní budu vycházet v pohodě, je o celých 7 let starší, než já. Daisy už taky spí, tak si tu svítím lucernou a ukusuji kotlový koláček, které zaslal otec, jelikož prý povýšil v práci a teď vede celou tu společnost. Fantastické.

Matty taky jeden dostal, já za odměnu a příslib, že ho nebudu štvát, zase od něj poukazy v celkové hodnotě 10 galeonů, na Příčnou. Teda ne od něj, ale od Blame. Je to super, jen škoda, že až teď. Mohla jsem si nechat galeony a použít poukázky. Nicméně Matty je teď prefekt, Alice primuska. Vypadá to, že jen tak u mě na pokoji Kendrick spát nebude, jelikož 5 zvířat, 9 kufrů a 3 osoby, je až až. Ale myslím, že si hodně rychle najdeme nějakou jinou místnost, kde se můžeme scházet i po večerce.

Je zajímavé, že jsem skončila zrovna s Kendrickem strašně lidí ho nemělo rádo. Přitom nechápu proč. Je úžasnej, má celkem svaly a co je hlavní, je o dost čísel vyšší než já, takže si při líbání můžu stoupat na špičky! Možná to udělala ta podprsenka od Daisy, kterou nosím pod košile celkem pravidelně. Možná ale to, že jsem Kendrickovi zachránila život, dá-li se to tak říct. Ležel totiž s jakýmsi prazvláštním šokem bezvládně v chatrči, odkud jsem den před tím s Adamem vysvobodila Bellu. Měla v tom prsty  Vin, a i když vím proč, stejně se mi moc nelíbí, jak se k němu chovali.

Stala jsem se taky znova jednou z hlavních vedoucích KSaSu. Musím lépe potrénovat kouzla na souboje, a celkově kouzla. Vin je přes to všechno moje nejlepší kamarádaka a doufám, že se časem srovnají i ty boje mezi ní a Kendrickem. Dneska, když jsem s Kendrickem mluvila na nádraží, se mě na KSaS ptal. Prý si ani nemusím vybírat, jestli chci být s Vin, nebo s ním. Ale když jsme u toho, zajímalo by mě, co měl vlastně s Natashou. Nebo snad má? Viděla jsem, jak se drží za ruce, jak jsou spolu na zmrzlině a ještě ke všemu ta nafoukaná holka skončila ve Zmijozelu. Mrzelo by mě, kdybych zjistila, že se tak hezky nechová jen ke mě,možná má Adam pravdu. Pravdu v tom, že jsem zamilovaná. 

Krom toho, dnes přišel dopis i od Ollieho. V létě, když jsem tam byla na návštěvě poté, co mě Adam naštvaně poslal do háje, jsem se dozvěděla, že čekají miminko! Je to super. Včera, v podvečerních hodinách se narodil Barry Wright! Jsem teta. Už jen to mě opět žene k lepším výsledkům testů. Aby Barry viděl, že tetička je chytrá, a jednou, když půjde do školy, se mohl chlubit tím, že je Wright. 

Půjdu už spát deníčku, zítra mám zkoušku s Drakologie, uvidím se s Kendrickem, a ještě s Vin musíme zajít za Senter. Napadl jí totiž, takový krásně bláznivý nápad. Prý, abych nemusela pořád být o ročník níž, si dodělám zkoušky za 3., potom v zimě ministerské zkoušky za 4. ročník a v létě normálně budu dělat NKÚ. Uvidíme, jak vše dopadne. Ale jak řekl Kendrick, zdá se, že tenhle rok tak strašný nebude. Zatím je super!

 

PS: Málem bych zapomněla, mám díky Vin sovu. Černého samečka Výra velkého - Scipia! 

PS2: Usmířila jsem se s Katie a dokonce mám i nějaké kamarádky v Nebelvíru.

 

*skica dvojice líbající se v altánku*

 

Žij si blaze.

 

Hazel.