Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

Chci umřít.

02.09.2016 11:31

Byl to poklidný den. Naprosto. Jen se z nějakého důvodu zrušilo NKÚ. Ministerstvo no. Šla jsem do loftu. Jedno zaklepání, druhé ... desáté. Přemistím se zpátky. 

Děravý Kotel.

Rozhlédnout se. Gian, Daisy a Matty?! Dohromady? Neříkal ještě ráno Matty, že je Gian debil a imbecil? Posadila jsem se. Mlčeli jsme. Najednou zmizela hůlka, která ležela na stole. Poklidný den, prosím, jen jediný.

Betiwj ajj oeao khk. 

Ach jasně, někdo si vystřelil z Giana. Koukla jsem na Mattyho, ale najednou páska. On, Daisy. Sundala jsem pásky, zastřela se. Stejně to nepomohlo. Zastření v panice nefunguje. Páska. Křik. Slzy. Strach. Daisy stála u mně. Když jsem schytala pásku i po druhé, nezbývalo nic jiného, než se ukldiit na první místo poblíž. Daisyn dům. Křeslo.

Kde je Daisy, prokrista?! Vezmi mě za ní.

Děravý Kotel. Matty mnoucí si spánek. Zmatený Adam. Jde se na ministerstvo. Čekání, čekání  a čekání. Unavený ministerský pracovník. Copak my můžem za to, že nás přepadli teď? Nekonečný výslech, přislíbení bystrozora. Wells. Skoro jsem mu na místě řekla, že je to pitomec. Napadly by mě i horší slova, ale ještě bych skončila za mřížemi. Matty má pravdu, nechat to být. Vždyť já si hleděla svého celou tu dobu! Nepletla jsem se do ničeho. A najednou tohle.

Děravý kotel.

Nasraná Daisy, utíkající Matty. Sklep. Krysy. Páska. Křik. Adam. Hledání Mattyho probíhá v relativním klidu. Skoro zvrknutý kotník. Blbé podpatky. Matty sedící ve vodě. Oči ubrečené. I přesto, že jsme v mudlovském parku, nejsme tu sami. Rychlé přemístění do loftu. Jenže. Tohle se nemělo stát. Ani mě to zprvu nenapadlo, teď mi to logiku dává. Ještěrky jsou všude. Jsou to oni. Jen už nemají ještěrky, aby se mohly lépe maskovat, nikdo je neidentifikoval.. Zabijou nás, budou nejdříve mučit jeho, já pak umřu na žal.

Uhni Hazel. Dělej! Nemáš zkušenosti s psychologií. Zmiz!

Totální zhroucení. Tma. Vrací se to. Ten hlas, ta bolest. Zoufalství. Prý dýchat. O dech jsem přišla v den, kdy mě k rukoum přidělali pouta. Třas. Gauč. Matty. Modrá tekutina, vonící jako Doušek. Ale je to doušek? Jediný lok to vyvrací. Najednou hořko v puse. Krev! Jasný. Pracuje pro ně. Uškrcení ručníkem. Musíme jednat. Páska. Druhé everte. Přivazování. Seběhlo se to tak rychle. Teď varovat ostatní. Adam se nevrací!

Děravý kotel.

Musíme varovat Adama. Jeho přítel je vrah. Slzy. Křik. Spánek. Ale ne, už zase. Ten sen. Matty! Matty! Nechte ho být, kam ho táhnete! Neeeeeeeee! Křik. Hazel! Otevřít oči. Děravý kotel. Mattyho hůlka v ruce. Co když jsme to fakt udělali?! Co teď! Vyplašený pohled, přemístění se do Loftu. Gian svázaný natrhanýma ručníkama. Zatmění. Pláč. Už zase. Pomozte mi. Adam se nevrací. Merovol se tiskne k Daisy. Daisy, nesmíš ho opustit. Balkón. Pláč. Ach ne, Matty. To by nikdy neudělala. Miluje tě.

Děravý kotel.

Deník v rukou, strach, vyděšení, zoufalství. Pomoc v nedohlednu. Proč se tohle musí dít? Jak se budu asi přemisťovat a co praxe na NKÚ. Já byla v pořádku! A najednou takové útoky. Maminko, tatínku, Olivere. Kde jste?! Nemůžu je tu nechat. Nemůžu. Nemůžu. Mattyho, Adama, Daisy… ani Giana. Svezu se po dveřích a okamžitě na místě usínám. Spím neklidně, po chvíli otevřu oči.Tma.

Adame. Nééééééééé.

I cannot imagine happiness without your beautiful smile, your angelic face,
your wonderful body and your good heart:
You are everything , I am nothing
I want to die
But really... I am already dead"

I cannot imagine happiness without your beautiful smile, your angelic face,

your wonderful body and your good heart:

You are everything , I am nothing

I want to die.

(https://www.youtube.com/watch?v=jWcYRlEpNZY)

 

Komentáře

Datum: 02.09.2016

Vložil: Matty

Titulek: Hmm

I při takových článcích se dá smát :D