Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

Cause I've been waiting for you.

05.06.2016 14:40

*některé části textu jsou psány více zkoseným písmem* *části textu jsou rozpité od slz*

Emily…

Jop deníčku, vím, že se nejmenuješ Emily. Ale já už to tak nějak nezvládám. Nevím co si myslet. U kabinetu Thorinsonna mi hodil někdo pásku, Vin nejspíš spí, Daisy taky chrní a Matty už šel taky spát. Probudila jsem Kalenu, aby mi dala svoje teorie. Máme s Mattym plán, snad se povede. Jsem vyděšená. U Sarah byla zrovna Fowler, kterou jsme ten večer potkali s Thorinsonem u ošetřovny. Thorinson prý hodil s Maxem o zeď. Tak proč se s ním Fowler bratříčkuje. Nebo proč se s ní Senter bratříčkuje? Ach Emily! Vrať se. Nakonec z toho všeho, z toho, že se zdálo, že se Emily zašívá s Artairem může být něco víc. Jakto? Pohřešuje se Merovol. Merovol, který si volal Emily k sobě, Merovol, který si s námi povídal a hlídal, že jsme v bezpečí. A taky Archer. Dneska jsem našla u skleníků na zarostlém záhonku sněženky. Jsou pro tebe Emily. Emily... Ems. Vrať se domů..

Co se stalo za posledních pár dní? Mluvila jsem s Jul Fox, s tou, s kterou tvrdil Artair, že nechodí. Prý ho neviděla týden. Annie řekla, ať si počkám 4 měsíce. Artaire, to jsem ti vážně tak naletěla? To jsem byla tolik naivní? Annie mi pomohla hodně. Taky mi toho hodně řekla, a taky byla se mnou ve čtvrtek. Ten den, kdy jsem se dozvěděla tu šokující pravdu. Ach Artaire, dej tam na Emily pozor. Pak ti možná i odpustím to, že jsi s ní. Deníku, omlouvám se, že prostě píšu myšlenky, jak mě napadají. Ale netuším, nevím, nevím, co mám dělat. Doušek klidu nezabírá, zabírá tedy. No prostě, u ministerských zkoušek jsem byla rozrušená dost, dost na to, abych se soustředila na zkoušku. Složila jsem se totálně. Naštěstí tam byl Adam. Fowler chtěla mluvit se Senter. Všechno se mi do sebe tak motá. Potřebuji spát, ale vím, že dnes zase neusnu. Teda, já spala. Od čtvrtka do nevím kdy. Hodně, hodně jsem spala. A taky brečím, a jo, křičím ze spaní. Až moc. Doušek nezabírá, bojím se, že jsem zase v háji. Rozptýlení od Roye, no to teda. Na něj jsem pomyslela až teď, když jsem si vzpomněla zase na Artaira. Ach, proč vše nemůže být skvělé? Měla bych chodit *rozpitý inkoust, totálně nic k přečtení* ... nápadná.

Elisabeth mě zklamala. Nejdřív se zeptá, co se děje, pak se ani nepozastaví nad tím, že zase brečím. Bývaly jsme lepší kamarádky. Možná nebude od věci časem založit klub Artairových ex, alespoň bychom se měli o čem bavit. No, nicméně, ta nic neví, nemluví a nic nedělá. Je to dobře, už takhle je na poli obětovaných až moc. Situace se už moc uhlídat nedá. Kalena je věčně bílá jako stěna. Dokonce i na Ainiela jsem byla hnusná. Co si ještě vybavím deníčku? Mluví se mnou každý. Snad se stalo pravidlem, že pokud jednou opustím stěny mého pokoje, znovu, pokud vůbec, se na něj dostanu až někdy nad ránem. Emily se nevrací, nálada na koleji se popsat nedá. Ainiel trénoval kouzla, chudáček, vypadalo to, že mu moc nejdou. Když jsem se pak vrátila, už šel spát. Myšlenky pochodují dál a dál.

*Několik přeškrtaných řádků spolu se zvýrazněnými jako pomoc, Marry, Vin a Alice*

Co když prostě … Co když prostě. Nevím? Pojede v tom celé profesorstvo. Matty říkal něco o mnoholičném lektvaru. Nedává se do něj ten Blahovičník? Jenže, kde by pak sebrali tu bylinu? Když neroste. V čase se nedá cestovat ne? Duši už nekvílí, alespoň, že tak. Musím víc spát vážně, ještě přiberu. Naštěstí nejím, tak nemám co přibírat. Nicméně! Doušek klidu mi došel, čokoládu Senter neposlala. Ajo! Teď mi tak došlo, slíbila, že obstará čokoládu. Proč jí ještě nemám? Neublížila jí Fowler? Ale tak snad, neriskla by si to na zástupkyni ne? A kdyby, tak jí sejme hned ze začátku. Chloe se prý taky divně cukala. Že by v tom byla namočená? Kdo jí kdy viděl? Já teda tenhle rok ne. Co se to děje? Snad nám ten plán s Mattym vyjde.

Artaire, Emily … Merovole. Vraťte se, potřebuju vás!! Zbývá mi jen Vin. Jak já jsem ráda, že tu je. 

♪♫Everything I can't be is everything you should be and that's why I need you here. So hear this now. Come home. Cause I've been waiting for you. ♪♫

(https://www.youtube.com/watch?v=qxW0cPo7F_o)