Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

Adamovo usmíření

05.04.2016 03:57

Deníčku,

tohle bude nejspíš sice kratší zápis, protože je mi váážně vážněě zima! A to mám na sobě deku, respektive spacák a jsem u krbu. Dai s Adamem se znova usmířili, což je vážně super. Začalo to tak nějak chvíli po pokračování lektvarologické soutěže. Seděli jsme, já s Adamem ve spolce a Dai si kouzila u křesílka jako vždycky. Panovala taková napjatá nálada. Po chvíli přišel Matty, že má nápad, jestli se nepůjdem projít. Šli jsme. Byla jsem celkem ráda, dlouho jsem s ním nestrávila chvilku času o samotě.

Původně jsem jen tak bloudili po hradě, pak nás napadlo zajít do prefektské koupelny, když je Matty prefekt a já kapitánka famfrpálového týmu. Za to mám Blame ráda. Bude divné, až si vezme Kath a budu mu muset stále říkat pane profesore. Teda doufám, že nám zůstane na lektvary. Asi těžko bych se smiřovala s tím, že budu NKÚ skládat s Alertem. Po čtvrtácké Obraně s ním docela nevycházím. Nicméně, abych se dostala k pointě. Šli jsme do té koupelny. Je nádherná. Skvěle se tam dá relaxovat. Bylo to poprvé, co jsem viděla Mattyho ve spodním prádle. Je celkem vychrtlý. Měl by víc jíst. Nevím ani proč, ale nijak mi nevadilo, když jsem se svlékla přímo před ním. 

Skočili jsme do vody a začali relaxovat. Dost dlouho jsme si povídali, a když jsme usoudili, že už by se možná Adam s Dai mohli usmířit, šli jsme se převléct. Ani nevím, proč mě to napadlo, ale možná, že Matty byl poslední dobou zamlklý, vzala jsem mu jeho oblečení do rukou, jeho košili na sebe, a utekla jsem. Dai s Adamem se v té chvíli o něčem bavili, takže to dopadlo dobře. Já celá vysmátá, jsem hodila Mattyho věci Dai a pořádně si osušila vlasy. Matty to naštěstí vzal s humorem, Dai po chvíli přinesla deku a všichni byli spokojení. Je super, že se Dai s Adamem baví, doufám, že jim to vydrží na furt.