Vyhledávání


Kontakt

Hazel Wright
Wright Haven, Nottinghamshire, Anglie

Použité faceclaimy: Julie Sariňana

E-mail: hazelwrightzvb@gmail.com

4. 7. 2001 - Den nezávislosti

01.04.2016 12:44

Den Nezávislosti! Všude vlají americké vlajky, New York hraje všemi barvami. Každý kdo nepracuje, je na ulici a oslavuje. Dneska přijede Adam s Gianem. Musíme vzít v potaz, že se tu odrazí časový posun, na který jsem si navykla celkem rychle, takže když je tady 10 ráno, u nich je sotva 5. Už vidím, jak se Gian někam přemisťuje v 5 ráno, ještě ani nešel spát. Určitě momentálně vybalují.

Dneska ani nemám zájem vidět nějaké památky, jdeme se podívat do Brooklynu, který podle všeho je krásně postavený a Roy říkal, že je tam dobrá restaurace, kde dělají anglické snídaně. Docela mi to londýnské jídlo začíná chybět. Ale i tak to tu miluju. Není nic lepšího než si zajet do Brooklynu, užít si ranní metro plné nejrůznějších národností a zpátky jet taxíkem a posnídat v Central Parku.

Také dneska konečně poznám Michaelu, tu Royovu sexovací přítelkyni. Jsem na ní zvědavá. Hlavně se těším, až mě vezme na pořádný nákupy.

17:00

To je tak, když si Roy myslí, že Gian bude mít trochu slušného vychování. V poklidu si jíte brzkou večeři, a najednou se v obýváku objeví Gian s Adamem. Ať žijí přenášedla! Naštěstí nepřistáli uprostřed konferenčního stolku, protože pak by to dopadlo tak, že místo poklidného večera, bychom uklízeli střepy. Gian byl oblečen do svéh ztřeštěného slavnostního oblečení, Adam měl vcelku normální look. Alespoň to. Dojedli s náma střídmou večeři, a pak jsme se vydali i přes protesty Giana, který chtěl spíš strávit večer nakupováním a popíjením v baru do Brooklynu. Ach bože, home sweet home, sem se jednou přestěhuju.. No, abych nepřeskakovala, v Brooklynu se pořádá nějaká tradice pojídání párků s rohlíkem? Nebo v rohlíku, už nevím, jak se to přesně jmenuje. Bylo tam pár Royových kamarádů, ale poté co to Gian všechno odsoudil, raději jsme se vrátili metrem na Manhattan a našli si plac v Central Parku, kde jsme společně s Michaelou, jejími kamarádkami, kolegy z Royovi práce, Gianem a Adamem rozložili deku a užívali si letního New Yorku.

Někdy kolem 20. hodiny:

I tady v New Yorku existuje jakási obdoba Děravého Kotle, takže se nemusím bát, že mě nepustí pít. Adam si myslí, že mě uhlídá. Já doufám, že mě tolik kontrolovat nebude. Ohňostroj bude začínat za chvíli, těším se, určitě bude parádní. Musím si teď půjčovat Michaeliny šaty, abych měla co na sebe. Na tvářích mám malé americké vlajky, a dokonce jsem si půjčila malé náušničky. Vyrážíme do víru velkoměsta. Těš se.

*po příchodu domů nad ránem*

Omfg deníčku, co jsem to jen provedla! Teda ne, neměla bych se litovat, ale co Amai. Má přijet, jak jen mu to vysvětlím?! Když Roy…. Možná, co oči nebolí,to srdce nevidí. Jenže, co když, přijede už brzo? No, věc se má asi takhle. Michaela mě hlídat nebude. Roy je o 8 let starší, ale bylo to. Uhm, fantastický!!! Ne to je slabý slovo, báječný. Líbá skvěle. A bože. Deka v Central Parku, teplo, léto, ohňostroj, šaty, nešaty. Chci ho. Chci ho víc. Doufám, že toho nelituje víc než já. Přála bych mu Michaelu, ale jak jsme se dozvěděli později, prý to vůbec nebyla čarodějka. Nevím, zda ten náramek, co jsem pořídila pro Amaie, nedám Royovi. Raději jdu spát. Adam s Gianem už tu vytuhli, vtipně v mojí posteli, ale Roy se nabídl, že můžu spát s ním. Jen zavřít oči a přivonět.